IJskonijn

Vanmorgen, toen ik uit mijn auto stapte, zag ik allemaal verschillende afdrukken in de sneeuw. (Nou is het net of ik niet lijk uitgepraat over sneeuw met al die sneeuw stukjes, maar mensen laten we wel wezen; dat is wat de klok slaat tegenwoordig, dus koning winter laat mij geen andere keus). Zo zag ik de klassieke schoen afdruk; zo eentje met een duidelijke aparte hak. En kleine mini mens schoen afdrukjes. En zelf liet ik allemaal retro Adidas logotjes achter. Maar er waren ook dieren afdrukjes. Van een vogel. En van een hond. En ook van een konijntje. Die was uitgegleden. Want je zag allemaal poot afdrukjes achter mekander met in ene een uithaal met daarna een donzig uitziende konijnen kont afdruk in den sneeuw.
Dus nou loopt er in Rotterdam een konijn met blaasontsteking rond.
Zielderig niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten