Digitaal boxje nr 2

Typte ik hieronder dus dat ik mijn digitale box naar de gallemiezen had geholpen; diezelfde dag kreeg ik van mijn provider een nieuw boxje (in verhouding tot het vorige onding is dit eentje van het kaliber 'Ajaboeboe').
Met een temperatuur van zeker rond de 36 graden in huis, probeerde ik het geval aan te sluiten (ik moest en zou die avond mes scherpe voetballertjes op mijn scherm zien). Op mijn voorhoofd 3 cm zweet en met loensende ogen, frotte ik de batterijen in de afstandsbediening en drukte ik op 'on'. Ik dacht eerst dat het door de hitte kwam, maar het beeld ging in dunne streepjes diagonaal over mijn scherm. "HET ZAL TOCH NIET HE!"; en boos ramde ik het klantennummer in op mijn telefoonnummer. Alsof ze het er om doen daar bij de klantenservice krijg je dan het volgende horen; "Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u, om na de piep, duidelijk uw straatnaam zonder nummer in te spreken". Zit je in een leeg huis knetter hard en zwaar articulerend een aantal keer je eigen straatnaam op te noemen. Dat de buren geen 112 belden verbaasde me hooglijk.
Zodra ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg begon ik meteen met mijn relaas:"JA! Ik heb de stekker erin gedaan en JAA ik weet wat een coaxkabel is en JA de batterijen zitten in de afstandsbediening maar dat FOKKING ding doet nog steeds niet wat tie doen moet!". Uit frustratie duwde ik het boxje naar achteren en het beeld werd plots prachtig scherp (waarschijnlijk duwde ik in mijn woede de scart kabel er wat beter in).
De klantenservice meneer aan de andere kant lepelde ondanks mijn uitspatting gewoon zijn lijstje op zoals hij dat geleerd had tijdens zijn klantenservice cursus, terwijl ik verschrikt woorden zocht om mijn blunder recht te zetten.
"Ach...u bent van de televisie? Och, dan ben ik waarschijnlijk verkeerd door verbonden...ik moet ehh..afdeling internet hebben...Goedemiddag!" *piep*
Ja zeg...zat al genoeg voor lul zo zwetend enkel in mijn onderbroek tussen de kabels, plastic en lege dozen voor de tv dacht ik zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten