Piep

Ik hoorde de hele avond al een piep. En dat kwam niet door de tv, want als ik op 'mute' drukte (met de afstandsbediening), hoorde ik de piep nog steeds.
Het gepiep hield wel op toen ik de koelkast open deed (helaas nog zonder afstandbediening) voor een kleine versnapering. Dus ik dacht;' de koelkast piept'. Maar dat was het ook niet, want toen ik, met de koelkast deur open, de kamer weer in de liep (ik hou wel van experimenteren), hoorde ik de piep weer!
Even overwoog ik nog even om de hele avond voor de open koelkast door te brengen, maar ik hou niet van lauwe cola. En ook kon ik de tv vanaf daar niet zien. Ging ik bekant bijna zelf nog zitten piepen.
Helemaal 't end zoek.
Dus ik heb het geluid van de tv maar een stuk harder gezet. Op standje 21.
Met mijn afstandbediening inderdaad.
Fok de buren. Living on the edge.

En vanmorgen was het weg!
Hulde!
Hieperdepiep!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten