Oor/ei dop

Gister eindelijk eens de oordopjes van mijn Ipod, die ik al 3 maanden int bezit had, uit de verpakking gehaald.
Vond behoorlijk decadent van mezelf.
Was nog best een gedoetje.
Zat helemaal inmekander gedraaid met een dun plastic-je drom; al was het een mini condoompje.
Na de nodige muziekjes te hebben beluisterd probeerde ik het er weer terug in te frommelen.
Mocht niet baten.
Krijg je toch meer waardering voor de chineesjes die dat wel voor elkaar krijgen.

(Terwijl ik eigenlijk mijn koptelefoon prefereer. Maar om nou én een muts én een koptelefoon op te doen, vond ik wel erg gortig. En daarnaast hoor ik geeneens zoveel, omdat die muts over mijn oren komt.
Kan je die muts wel óver die koptelefoon doen, maar sta liever niet te boek als ei.

Want die hebben met pasen een mutsje op bij het o zo gezellige paasontbijt, anders koelt hun bolletje af. En das zonde, want dan zit je een koud ei te eten*. Dat moge evident wezen).



N.B. Dit stukje heeft kop nog staart. Het gaat meer over de kop, dan over de staart.
Doet me niks...


*En dat is trouwens ook zielig voor de kip. Zo'n koud ei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten