Een beest in bed

Ik had vannacht iets raars;
Zo werd ik even wakker. En deed mijn ogen open en toen zat er een HUGE witte spin op het dekbed! Dus ik gooide het dekbed van me af en sprong heel ver (echt heel ver...ik stond bijna in de badkamer..nou kent u mijn huis niet, maar dat is dus wat je noemt; ver). Daarna pakte ik een puntje van het dekbed op om te kijken of die albino er nog onder zat...en...en...toen werd ik wakker.
Echt zo stripachtig wakker worden, met zo'n plopje boven je hoofd; *plop*
En toen stond ik dus met een bonkend hart met een puntje dekbed in mijn hand, naar de grond te kijken.
Achterlijk.



N.B. De volgende dag heb ik natuurlijk een glas over dat dier gezet, pampiertje dronder, en buiten op het balkon gezet.
Glaasje melk ernaast.
Deur weer dicht.
Zo ben ik dan ook wel weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten