Witte bollen

Ik rekende mijn broodjes af en las ondertussen op het borst kaartje van de kassière dat ze 'Denies' heette. Nou is daar op zich niks mis mee natuurlijk, maar toch vroeg ik mij af of dat nou ook zo op haar geboortekaartje zou hebben gestaan. Of heet ze eigenlijk gewoon 'Denise' en heeft ze er zelf, lekker gek, 'Denies' van gemaakt? Of heeft haar leidinggevende behoorlijke dyslexie?
Terwijl ik zo stond te mijmeren begon ik, zonder dat ik het zelf goed en wel door had, zachtjes 'Oh Denie doo-be-do I'm in love with you' te zingen terwijl ik zo naar haar borst zat te staren.
Denies zelf vond het allemaal niet zo aangenaam meer en vroeg zelfs niet meer naar mijn bonuskaart.
"Blondies Denies was een jongen dus wat klopt er niet aan dit verhaal!"; mompelde ik gepikeerd terwijl ik mijn kadetten uit haar handen griste.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Testreactie van AHE. Als de kadetjes maar smaakten.

femmez zei

MMMMmmm...
Bollen waren top!

p.s. Het is je gelukt!

Een reactie posten