i'm really not a blogger

Wat ik nou behoorlijk irritant vind (en waar ik me aan erger...ik haal die 2 altijd door elkaar...niet door elkaar in letterlijke zin...dat ik dan iets uitkraam alla;'irrierger' of nog erger...(dat rijmt) 'rigertar'...dan heb je echt een behoorlijk spraakgebrek...Maar ik bedoel 'irriteer ik me aan'...en volgens mijn moeder is dat niet goed en die kan het weten dus dan doe ik het niet meer) is dat er een malloot op aard bestaat die het in haar paasei had gehaald om een blog te openen onder de naam 'femmezblogspot' en dan doodleuk 1 bericht plaatst met als kop (ik citeer);'i'm really not a blogger'.
ROT DAN OP!
Daarom was ik dus genoodzaakt om mijn blog 'femmezkneuz' te noemen terwijl ik HEUL niet zo'n kneuz ben....soms...DUS WAAROM STOPT DIE ONVERLAAT DAN NIET MET BLOGGEN ZODAT ECHTE FEMMEZ-EN ER GEBRUIK VAN KUNNEN MAKEN! *moppermok*

Echt...daar kan ik me wezenloos aan irri ergeren werkelijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten